Glasögonmagasinet Optik Swedens Kvalitetspolicy
Det är vår målsättning att tillgodose våra kunders krav vid varje enskilt fall och efter de förutsättningar som finns.Våra kunder ska kunna lita på att vi utför våra tjänster med rätt kompetens och levererar produkter med rätt kvalitet och inom rimlig tid.
I vår bransch krävs en helhetslösning på produkt och tjänst, vi ger personlig service och anpassar oss efter kundens behov i den mån det är praktiskt möjligt.
För att detta ska kunna uppnås ska alla i personalen:
- Ha rätt kompetens.
- Alltid ge tydliga svar och korrekt information.
- Vara serviceminded.
För att ständigt förbättras:
- Följer vi alltid branschens kvalitetsnorm och har giltig certifiering.
- Följer vi upp med regelbundna återkallningar och oftare vid behov.
- Arbetar vi aktivt med avvikelsehantering.
- Uppdaterar vi ständigt kvalitetsmålen.
- Har vår personal personliga utvecklingsplaner.
- Är vi lyhörda för både kundens och medarbetarens önskemål.
